Informare de presă | Serviciul Call Center-ul DEER – indisponibil temporar. Canalele digitale de comunicare rămân active

Distribuție Energie Electrică Romania (DEER) informează utilizatorii că din motive tehnice, serviciul Call Center este în momentan indisponibil. Echipele specializate acționează cu prioritate pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil, astfel încât comunicarea cu utilizatorii să fie restabilită integral, în vederea transmiterii deranjamentelor.

Până la restabilirea funcționalității complete a sistemului, DEER încurajează utilizatorii să acceseze canalele alternative de comunicare, disponibile pe site-ul companiei:

 

Harta interactivă a întreruperilor în alimentarea cu energie electrică, care oferă în timp real informații despre lucrări programate sau avarii: https://www.distributie-energie.ro/intreruperi-deer/

Asistentul virtual Chat Volt, unde pot fi sesizate deranjamentele și oferă informații privind întreruperile, rapid și ușor.

Formularul online de sesizare a deranjamentelor, prin care pot fi transmise sesizări, solicitări și mesaje direct către echipa DEER➡️ https://www.distributie-energie.ro/deranjamente/

 

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și mulțumim tuturor consumatorilor pentru înțelegere și răbdare.

 

 

Biroul de Presă

Distribuție Energie Electrică Romania

 

 

 

Notă pentru editori

Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), parte a Grupului Electrica, este cel mai important operator național de distribuție a energiei electrice, care acoperă 18 județe, reprezentând 40,7% din teritoriul României (97.196 kmp). Cu o tradiție de peste 120 de ani, DEER oferă servicii pentru pentru 4 milioane de utilizatori, prin intermediul unei rețele de distribuție a energiei electrice de peste 200.000 km.

 

Cererile de racordare, precum și toate documentele aferente procesului de acces la rețea, obținerea avizelor de amplasament și toate documentele aferente, se depun doar prin Portalul Dedicat la următoarea adresa: PLATFORMĂ ON-LINE