Pentru sesizări referitoare la schimbarea furnizorului de energie electrică, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail dedicată: sesizarischimbfurnizor@distributie-energie.ro

Pentru alt tip de sesizări/reclamații, vă rugăm să completați formularul de mai jos.
Vă rugăm descrieți situația relatată și oferiți informații exacte legate de localizarea deranajamentelor sau a evenimentelor sesizate. Mesajul dumneavoastră va fi preluat și redirecționat către departamentul de resort.

    Ghid pentru întocmirea reclamațiilor scrise

    Pentru a putea să răspundem în mod operativ la reclamațiile scrise, ținînd cont că vă vom răspunde utilizând aceeași modalitate de contact pe care ați folosit-o și dvs,  vă rugăm să specificați următoarele:

    A) Datele dvs de contact, Locația exactă (adresa) locului/locurilor de consum relativ la care reclamați sau POD acestuia/acestora.

    B) Natura evenimentului  care v-a  afectat, data/datele la care acesta/acestea s-au produs (anul, luna, ziua, aprox ora sau intervalul orar)

    C) În cazul când a existat,  interacțiunea cu entitatea/entitățile operatorului de distribuție cărora v-ați adresat: Entitatea de distribuție cu care ați relaționat ( cui v-ați adresat ex: secretariat; call center, etc), modul de contactare (reclamație scrisă; email; telefonic); în cazul apelurilor telefonice numărul de telefon la care ați sunat și numărul de telefon de pe care ați sunat) și data apelului (anul, luna, ziua, ora sau intervalul orar aproximativ).