Societatea Distributie Energie Electrică Romania anuntă organizarea concursului pentru ocuparea unui post de Specialist resurse umane JR cu contract individual de muncă cu normă întreagă, încheiat pe durată nedeterminată, în cadrul Compartimentului Recrutare, cu loc de muncă la Cluj-Napoca
Doar în măsura în care profilul dumneavoastră corespunde cerințelor postului, veți fi contactat în susținerea probelor.
Principalele atributii:
- Aplicarea corectă a legislației în vigoare din domeniul resurselor umane, a Contractului Colectiv de Muncă (CCM) al societății și a procedurilor operaționale în domeniul propriu de activitate și sesizarea către Direcției Afaceri Corporative a eventualelor abateri;
- Organizează și gestionează selecția personalului din divizii/ direcții, inclusiv pentru ocuparea posturilor vacante din structura diviziilor/ direcțiilor cu loc de muncă în sucursale, conform procedurii operaționale în vigoare;Întocmește documentele necesare pentru admiterea la efectuarea stagiului de practică al elevilor și studenților, conform solicitărilor primite;
- Întocmește documentele/ contractele de parteneriat privind efectuarea stagiului de practică și facilitează legătura dintre unitatea de învățământ/ studenți/ masteranzi și societate, aferentă activităților privind efectuarea stagiului de practică;
- Participă la diverse activități de promovare a învățământului profesional și tehnic (târguri de job-uri etc), atât la nivel de formare profesională inițială (învățământ profesional), cât și pentru învățământ universitar;
- Întocmește documentele necesare pentru clasele de învățământ profesional în sistem dual;
- Verifică documentele primite de la unitatea de învățământ partenera și întocmește statele de plată pentru acordarea bursei de studiu, a bursei pentru performanța școlară, acordarea normei de hrană în perioada de practică pentru clasele de învățământ dual, conform contractelor de parteneriat încheiate;
- Păstrează/ asigură interfața între unitatea de învățământ și societatea, privind toate problemele privind învățământul dual și învățământul profesional și tehnic;
- Monitorizează și centralizează cheltuielile generale de învățământ dual;
- Urmărește încadrarea în bugetul aprobat pentru învățământil dual;
- Gestionează contractele de învățământ dual, internship, burse și practica elevi/ studenți, asigură întocmirea documentelor de solicitare plată (burse etc) și urmărește încadrarea în BVC aprobat;
- Organizează concursurile interne/externe;
- Organizează și gestionează selecția și recrutarea personalului;
- Declară vacantarea și ocuparea posturilor la AJOFM;
- Participă la organizarea concursului profesional “Trofeul Electricianului”;
- Gestionează contractele de prestări servicii/ convențiile către/ de către terți în domeniul de activitate;
- Face propuneri de îmbunătățire ale procedurilor/ instrucțiunilor/ regulamentelor specifice activității proprii.
Cerințe pentru ocuparea postului:
- Studii superioare finalizate în domeniul juridic/psihologie;
- Studii postuniversitare în domeniul resurselor umane/ ori alte studii de specialitate sau cursuri în domeniul resurselor umane;
- Cunoașterea organizării și activităților societății;
- Cunoștințe bune de operare PC (MS Office);
- Buna cunoaștere a legislației din domeniul relațiilor de muncă;
- Cursuri de perfecționare în domeniul resurselor umane;
- Competențe digitale: operare PC și aplicații MS Office (Word , Excel, Outlook) la nivel functional.
Obs.: posturile vor fi ocupate de candidaţii care îndeplinesc condiţiile de ocupare a posturilor din punct de vedere medical, psihologic și SSM
CV-ul se va depune la Compartiment Recrutare, sau online pe site-ul: https://www.distributie-energie.ro/cariere/
Relaţii suplimentare privind organizarea concursului, se pot obţine de la Compartiment Recrutare, tel.0264 205434, între orele 08,00 – 14,00.
În ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal în desfășurarea procesului de recrutare, aceasta se va face în conformitate cu Regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal nr. 679/2016.
DEER/399002/17.12.2025






