INFORMARE funcționare Call Center – 929

 

În atenția consumatorilor din zona Transilvania Nord (județele: Cluj, Bihor, Maramureș, Satu-Mare, Bistrița-Năsăud, Sălaj)

 

Ca urmare a unor lucrări de mentenență la sistemele informatice, în perioada 20.03.2021-21.03.2021, tratarea automată a apelurilor sosite în Call Centerul Distribuție Energie Electrică Romania (DEER) va funcționa doar parțial, ceea ce poate determina, în anumite situații, timpi de așteptare mai mari.

La ora actuală, la nivelul DEER este implementat un Call Center modern, care permite tratarea în regim automat a apelurilor (consumatorii au posibilitatea de a înregistra reclamații fară asistența operatorului, în regim de autoservire).

De asemenea, consumatorii pot primi informații în timp real în privința tuturor întreruperilor în alimentarea cu energie electrică, programate sau accidentale.

Regretăm posibilele inconveniente generate de procesul de mentenanță, absolut necesar bunei funcționări a sistemului Call Center.

 

Serviciul Call Center